Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Aktualizacja 01.11.2018
Kolejna aktualizacja z życia mojego i bloga.
Witajcie kochani ponownie po dość długiej przerwie. Jak widzicie znowu wracam do działania.


Co się działo u mnie w czasie hibernacji?
Zacznijmy od tego, że po tym jak rzuciłam studia na WIT znalazłam w końcu całkiem dobrą pracę (trzecią w kolejności), blisko domu z fajnymi ludźmi. Wszystkie pieniądze zaczęłam oszczędzać na nowy komputer. Aktualnie mam już uzbieraną odpowiednią sumę, ale dwie części nie są niestety dostępne. Komputer złożyłam na morele.net, jak już go dostanę, na pewno będę wam o tym spamować :D Kupiłam już dawno nowy ekran do niego, jest ultra-panoramiczny. Nie byłam pewna czy to dobry pomysł, ale teraz całkowicie polecam. Do filmów, do gier, do grafiki, do korzystania tylko z neta, wszystko jest na nim wygodniejsze i lepsze.

Co tydzień chodzę również do szkoły. Zapisałam się na studium do WSR w Warszawie na kierunek animacja. Jeżeli ktoś z was kojarzy, chce pracować jako animator 3d przy grach. Całkiem przyjemnie tam jest, aczkolwiek przez to, że równocześnie pracuję i studiuje mam zawalony cały tydzień, praktycznie brak wolnego. Studium te trwa dwa lata, po czym dostajesz tytuł.

Oprócz tego pochwalę wam się, mam już prawo jazdy, które zdałam za pierwszym razem w Warszawie na Oblewniczej. Zrobiłam to w około 1,5mc, bez wiedzy moich rodziców. Mieli niezłą niespodziankę jak już pokazałam im plastik :D

Wydaje mi się, że wkroczyłam już w trochę bardziej dorosłe i odpowiedzialne życie. Szczerze mówiąc, nawet mi się to podoba, chociaż wiem, że to jedynie początek. Po skończonych studiach zamierzam się wyprowadzić i zmienić pracę. Chociaż pracę może zmienię wcześniej, zobaczymy, ponieważ moja aktualna nie jest związana z grafiką. Nie wiem jeszcze gdzie, prawdopodobnie pojadę tam gdzie znajdę pracę. Wolałabym żeby to było inne miasto, nie chce mieszkać w Warszawie. Przeprowadzka tam nawet by mi się nie opłacała, z racji, że mieszkam dosłownie obok.

Oprócz tego chcę w wakacje wybrać się na dziką wycieczkę samochodem do Norwegii. Spanie w samochodzie/na polach namiotowych ten klimat. Staram się powoli porządkować swoje życie, chociaż wiadomo, że całkowicie się tego nie da zrobić. Chodzę również na siłownie, a w moim mieście w tym tygodniu otworzyli nowy super-basen. Uwielbiam pływać, chociaż wolę jeziora niż sztuczny basen, ale dobre i to.

W pewnym momencie też dostałam przebłysku i skłaniam się ku bardziej prostemu życiu. Miałam słabość do zbierania różnych rzeczy-śmieci, na które wydawałam pieniądze. Moje ściany były pełne półek zapełnionych ozdobami. Mam wielką szafę, w której też była masa kartonów z jeszcze większą ilością rzeczy. Pewnego dnia po prostu stwierdziłam, że czas posprzątać i opróżniłam wszystkie półki i kartony. Wyrzuciłam/oddałam masę rzeczy, sterta pustych kartonów była wyższa ode mnie, a nie pamiętałam nawet co w nich było.

A co do grafiki i bloga?
Przez ten okres udało mi się zrobić kilka zamówień. Uczyłam się nowych rzeczy, dzięki czemu pojawi się kilka szablonów. Pierwszy planuje dodać w listopadzie, drugi w grudniu.

Otworzyłam też własny sklep. Wkurzało mnie, że moje prace są porozrzucane po różnych stronach. Dlatego teraz wszystko jest zebrane w jednym miejscu, również darmówki. Stworzę niedługo poradnik dla osób, które są zainteresowane tym tematem.

Co do nowych postów, raczej na razie ich nie będzie. Za to będę aktualizować stare instrukcje. Parę z nich ma jakieś błędy, które muszę poprawić. Chce też pododawać do nich nowe rzeczy, których się nauczyłam.

Jak widzicie mam mało czasu, dlatego też nie wyrobiłam się na deadline z nowym głównym. Na dniach skończę wersje mobilną i mini poprawki, a potem pozostaje mi zrobienie portfolio i skończenie nowej wersji logo. To, co widzicie na stronie startowej to tylko jego szkic. Zrobiłam już animacje wbijających się ostrzy, którą pewnie znacie z wcześniejszej wersji. Najgorsza będzie animacja ognia. Ech, przydałby mi się już do tego nowy komputer, bo mój laptop ma straszliwe lagi. Na stronie startowej będzie też muzyka i dźwięki (ogień, ostrza).

W nowym głównym dodałam cennik i FAQ, oprócz tego na blogu teraz dużo łatwiej cokolwiek znaleźć. Mam nadzieję, że podoba się wam nowa wersja RL ^^


Pozdrawiam ♥️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz