Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Zakładka do książek mini-demon/duch do druku
Mam dzisiaj dla was darmową zakładkę diy do pobrania. Do jej zrobienia potrzeba drukarki, nożyczek i kleju. Polecam drukować na kartkach technicznych, dzięki temu będzie ona dużo trwalsza. pobierz za darmo w sklepie
Ostatnio w końcu wróciłam do czytania książek. Zabrałam się za HP i pomyślałam, że przydałaby mi się zakładka, więc ją sobie zrobiłam :D Bardzo fajna zabawa, na pewno zrobię ich jeszcze kilka ^^


Złożenie jej jest bardzo proste: po wydrukowaniu należy wyciąć dwa elementy, następnie dwa białe trójkąty zginamy i sklejamy ze sobą, a na koniec przyklejamy górną część z rogami na biały trójkąt. Ja przy czarnej wersji pomalowałam drugą stronę rogów czarnym markerem. Pamiętajcie, żeby dać chwile na wyschnięcie tuszu drukarki, markeru i kleju! 😈








Do końca tego miesiąca w pracy będę miała wyrobione 189h, przy czym jestem na 3/4 etatu i powinnam mieć 128h. Mam nadzieję, że rozumiecie mój ból 😭 Tak, te nadgodziny to nie z własnej woli... Ale zatrudnili już kilka nowych osób, więc liczę, że w następnym miesiącu będzie lepiej.

Jakiś czas temu zgłosiłam stronę do AdSense, dodałam reklamy tylko pod postami, ale przynajmniej mi się jeszcze nie pokazują 🤔 Postaram się to za jakiś czas ogarnąć, natomiast w tym poście chcę wypróbować jeszcze usługę adf.ly, która skraca linki i dodaje reklamy (po wejściu w link należy kliknąć skip ad w prawym górnym rogu). Póki co to tylko test, możecie mi dać znać, co myślicie o reklamach na blogach 😀 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz