Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Aktualizacja 23.10.2017
Krótka aktualka odnośnie tego co się ze mną dzieje, nadchodzących postów itd.

Generalnie te ostatnie miesiące wprowadziły sporo zmian w moim życiu. Podjęłam pracę i zaczęłam studia, dlatego nie było czasu, bym mogła wstawiać coś na bloga.
Aczkolwiek w sobotę pracowałam już ostatni dzień - mało płacili, a praca była ciężka, nie można było pracować w same weekendy, a pracowanie i studiowanie tego samego dnia to była tragedia. Żeby było śmieszniej, rzuciłam studia 💀
Poszłam na WIT w Wawie i generalnie, o ile wykładowcy byli spoko, ludzie z grupy też fajni, to cały poziom był bardzo niski. Cała grupa nie miała żadnego doświadczenia, kilka osób jedynie rysowało. Jak się dowiadywałam to w innych grupach ludzie byli zieloni we wszystkim. Dlatego też zajęcia były prowadzone od samego zera, uczyli nas jak otworzyć plik w photoszopie.
Wiem, że dla osób, które dopiero przygodę z grafiką zaczynają, to może być super, jednak ja zajmuję się nią od gimnazjum. A 900zł/mc za to, co jest w internecie za darmo, to dla mnie trochę za dużo.
Rozmawiałam też z niektórymi wykładowcami i osobami z drugiego roku, o tym co będziemy robić później i generalnie okazało się, że nadal będą podstawy podstaw. To co mnie interesuje ma być dopiero w ostatnim semestrze i pewnie na magisterce xD
Już nawet nie pamiętam czego ja oczekiwałam po tej szkole. To w miarę logiczne, że muszą uczyć od podstaw, ale myślałam, że może nas chociaż trochę pogrupują umiejętnościami. Wiedziałam, że będą 👽 zielone osoby, ale liczyłam też na pro ludzi, wiecie, żeby ich prace mnie jeszcze bardziej motywowały do ćwiczeń, żeby móc w końcu mieć znajomych, z którymi można będzie się pośmiać z graficznych memów i po prostu porozmawiać o grafice... Dlatego myślę, że lepiej te pieniądze będzie zainwestować w kursy i w lepszego kompa.
Muszę teraz to wszystko tylko ogarnąć, no i znaleźć sobie inną prace 😂😭 Jestem jak na razie trochę psychicznie zmęczona, bo długo myślałam nad opuszczeniem WITu i wgl 😪💨 Wydawało mi się, że jak pójdę na graficzne studia to wszystko się ułoży, a jest gorzej niż było 😰
No a teraz trochę w kwestii bloga:
  •  chcę trochę poprawić bloga, więc jak macie jakieś sugestie to zapraszam do dzielenia się nimi 💋 dodam newsletter, opracuje trochę inny system etykiet, żeby łatwiej można było wszystko znaleźć, poprawię też listę tutoriali i zajmę się zakładkami o mnie i kontakt, spróbuje też naprawić podobne posty, bo niestety blogger stwierdził, że mi trochę popsuje 😯
  • pojawi się instrukcja do szablonu od zera, o tym jak wprowadzić możliwość edycji szablonu przez projektanta (zmiana fontów, kolorów)
  • dodam szablon Simple Dark, w którym właśnie to ^ jest zastosowane 
  • oprócz niego robię jeszcze 3 szablony, jeden do bloga z opowiadaniami, jeden RPG i jeden w takim wampirzym klimacie, w końcu październik i Halloween 🎃
  • no a jak już przy Halloween jesteśmy, to pojawią się też tematyczne loga (niby do samego 🎃 tydzień, ale u mnie trwa przecież cały rok XD )
Do zobaczenia wkrótce 😈

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz