Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Reaper
Mroczny, minimalistyczny i darmowy szablon Reaper z wersją na telefon. pobierz za darmo w sklepie podgląd live
Szablon powstał bez planu, więc nie mam wam czego pokazać :< Za to jest to remake szablonu z 2013 😀 Na katalogu utworzyłam wyzwanie, żeby więcej osób mogło się w to pobawić. Post możecie zobaczyć tutaj.
Na fb wrzuciłam wideo w tle, mam zamiar je niedługo poprawić, żeby ogień faktycznie płonął. Nie wiem jak teraz będzie z regularnymi postami, bo udało mi się znaleźć pracę. Dlatego też postaram się wrzucić na bloga newsletter, powiadomienia na fb giną, a tak dostawalibyście je na maila :D
Miniaturkę do posta zrobię pewnie jutro po pracy ;-;

Próba edycji notki z telefonu to tragedia. Blogger, nawet ja mam wersje mobilną ;_;   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz