Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Krwawy feniks
Czerwono-biały szablon wykonany na bloga grupowego Keronia. podgląd na żywo podgląd
Jak wbijacie na Keronię, żeby zobaczyć na żywo, to polecam wcisnąć F11 <3
Nie oszukujmy się, z szablonem mi się zeszło, a sama zaproponowałam, że go zrobię. Na początku miałam zupełnie inną wizje, miała iść w styl rpg (pamiętacie poprzedni główny na RT?), szablon miał być ciemny i mroczny. Niestety bądź stety, to blog grupowy i każdy miał jakieś uwagi. Chciały szablon jasny, a styl rpg nie zbyt wszystkim się podobał :D  Ostatecznie zaczęłam robić z grubsza to co widzicie na podglądzie, jednak gdy już go kończyłam, stwierdziłam, że muszę go zacząć robić od nowa. Dlaczego? Nauczyłam się nowych rzeczy, nowych rozwiązań, plus najważniejsze - nauczyłam się nowej metody, dzięki czemu szablon ma się nie rozjeżdżać.
I zeszło się. Zaczynanie od nowa, ciągłe problemy z internetem, brak czasu, bo szkoła. Ale Keronia była ultra wyrozumiała - naprawdę, nikt nic nie mówił, nikt nie pospieszał. Efekt końcowy naprawdę mi się podoba. A tak się składa, że przy wgrywaniu im szablonu na bloga zmieniłam jeszcze wygląd postów, bo ten stary mi zbrzydł :D

3 komentarze:

  1. Rinne! Nie wierzę, że w końcu coś dodałaś!
    Pomysł na przeniesienie się na Wordpress'a wydaję się genialny. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli.
    A maskotki na nowego bloga w stylu tych na KGy? Jestem za! Nie mogę się wręcz doczekać, żeby je zobaczyć.
    Co do szablony, który zrobiłaś, to jest... MEEEEGGGGAAAA! Tak trzymaj kochana!
    Wiesz, że jesteś mega zdolniachą, prawda? Daj znać jak już ruszysz z przeprowadzką bloga ;)
    I na pewno poradzisz sobie ze wszystkim, mimo maturalnej klasy. W końcu dla chcącego nic trudnego. :D
    I... Powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń