Nowa wersja bloga jest już aktywna.
LASAIR.PL
Serdecznie zapraszam!

intrukcje szablony loga do druku poradniki nadruki
Bunny Love
Minimalistyczne logo przedstawiające dwa urocze króliki, dostępne w różnych kolorach. kup
Pierwszy raz wystawiam coś na sprzedaż i szczerze mówiąc, trochę się tego wszystkiego bałam. Ostatecznie nie jest tak źle, chociaż VAT 23%, który został dodany do ceny, przeraża :D Ale jak widzicie, staram się nie obijać! :D Mam więcej pomysłów na loga, więc będę starała się je realizować. Oprócz tego jestem w trakcie robienia szablonu na blogspota :3 No ale priorytetem jest szkoła :( Dodatkowo, chcę w końcu skończyć swoje logo, by móc zmienić wystrój... wszystkiego. Od brzydkiego facebooka, po stronę na etsy, czeka mnie jeszcze stworzenie nowej strony, dla, już niedługo nie RT, a RL. Jak możecie zauważyć, na facebooku już zmieniła się nazwa :D


Proces tworzenia 
Jak zwykle zaczęłam od naszkicowania pomysłu na kartce - nigdy nie rysowałam zwierząt, więc nie oceniajcie 😹 Drugie zdjęcie jest już robione na komputerze, jednak nie, to nie jest pierwotna wersja Bunny Love. Po prostu nie miałam dużo czasu, a chciałam od razu zobaczyć jak to będzie wyglądać xD Wstawiłam, bo wygląda śmieszniej niż szkic :D 
Na początku zrobiłam jednego królika w photoszopie używając pióra. Liczyłam, że dzięki temu da się to zapisać wektorowo, ale niestety, musiałam się przenieść do innego programu. 
Generalnie stworzenie większości królika było bardzo proste, dzięki narzędziu pióra to wcale nie jest jak rysowanie :D Jedyny problem miałam z jego nogami. Zajęło mi to więcej czasu, niż nauczenie się obsługi nowego programu (czego robić nienawidzę). Musiałam skorzystać z referencji, gdzie okazało się, że jest sporo ras królików i również mają różne nogi xD  Między czasie pościągałam sobie sporo darmowych czcionek - ze względu na to, że chciałam sprzedać te logo, potrzebowałam czcionki na odpowiedniej licencji. Wybór fontu zajął trochę, ale nic nie pobije walki z nogami 😄


2 komentarze:

  1. Superowe ,szczerze mam 3 króliki i to jest piękne .wszak ja od dawna nie rysuje kiedyś tak ale to w szkole zdeptano bo miałam odważny plan na zrobienie czegoś w młodym wieku .Było to w gimnazjum więc nie wiem co przerażało szkołe .Ale zamalowali mój obraz i to mnie raziło do rysowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Z rysowaniem trzeba dalej próbować! ^^

      Usuń